Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
ławeczka

guestbook
add * look

the past
2008
Wrzesień
Czerwiec
Maj
Kwiecień
Marzec
Styczeń
2007
Grudzień
Maj
Kwiecień
2006
Grudzień
Listopad
Październik
Wrzesień
Sierpień
Lipiec
Czerwiec
Maj
Kwiecień
Marzec


my links
moja biżu
moje zdjęcia
.:inni:.
Emjoot
SiS
rutek
Waldemar
Islandia
Videl
Mafef
.:komiks w sieci:.
GOTH (or not?)
umarlaki


Layout by Cassia
for Layout4you

ławeczka

postanowiłam wybrać się do M do Skoczowa. spontanicznie. w sumie też i bez kasy. starczyło na przejazd w obie strony pół paczki fajek i jedno piwo. też na pół. tak to z M jest, że jak już się spotkamy to zwazwyczaj kasy nie mamy. tak więc siedzimy gdzieś sącząc i paląc. na pół.
siedzimy w parku. na ławeczce. z piwem. palimy i gadamy o bakaniu, wspominamy nasze najgorsze i najlepsze jazdy, dawne imprezy. standardowo M chciała napisać smsa, bo na inną sieć. standardowo się zgodziłam. toteż wyciągam komórkę i ku mojemu zdziwieniu [przecież blokowałam klawiaturę! ] widzę, że mam połączenie. połączenie, które ja wykonuję. ... rozłączam. ponad 14 minut. no to sobie kurwa polatałam. ciekawość mnie zrzerała, więc musiałam sprawdzić, do kogo do cholery dzwoniłam.. policja.
(-%

m. 30/08/2006 11:27:46 [Powrót] Komentuj



Masakra xD Ja bym pewnie ze strachu się gdzieś schowała ^^
videl 30/08/2006 17:10:41
| brak www IP: 83.5.19.63

skoro to napisałam.. to jeszcze nie ;D
m^ 30/08/2006 16:03:15
| brak www IP: 83.19.34.146

Ahahahha :D
Zabawna historia;).. Mam nadzieję, że nie siedzisz na dołku :P.
Islandia 30/08/2006 14:07:25
| brak www IP: 83.28.204.45